promise this

Förlåt för säämst uppdatering, har fått lite bloggtorka.
I helgen var jag på fest i Arvika, med väldigt höga förväntningar, men kvällen, ja den var nog som min fina vän emma skrev på sin blogg; möjligen den sämsta kvällen någonsin! Glasbord revs ner, blev alldeles för full, folk bråkade, jackor stals och herregud.. men man lär sig! faktiskt har jag ingen lust att gå ut på nyår efter en sånhär dålig kväll. tråkigt att sånt här händer tycker jag!

nåväl, bara att försöka glömma det och koncentrera sig på annat. idag har jag suttit på körskolan hela dan och håller på med den där jädra repetionen som är dretsvår. och sen ingenting annat, en ganska värdelös dag alltså. tänkte ta en kopp thé nu och sätta mig framför tven, navy CIS! skriver kanske mer ikväll..
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0