Part 2, skit i repris

Vad gör det om hundra år
Vad gör det om hundra år
Vad gör det om hundra år
Vad gör det när man ligger i kistan, död och gammal?
Ingen bryr sig då

Nu är jag trött på att tjaffsa om såna här smågrejer. Om du inte förstår varför det blir som det blir ta då en funderare och tänk hur dina handlingar blir mina.
Härligt att jag snart fyller 18, jag är trots allt ganska så gammal nu, så varför bli sur-trött-besviken-orolig över en sån här sak?
Trodde jag hade visat hur mycket jag älskar er och allt dom senaste dagarna, men tydligen står jag kvar som en lögnare. Det är allt jag är i era ögon.
 
Inte en 17 åring som knappt vågar berätta sanningen, .. Vi förstår inte varandra.
Men jag orkar inte bry mig längre nu.

Sätter på massa filmer och förhoppningsvis hinner bli lite äldre och klokare, dricker té, och väntar på att Emmie ska ringa. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0