Mina föräldrar

Mina föräldrar betyder allt för mig. Vi har en väldigt nära kontakt, även fast vi bråkar ibland. Men utanför det så kan man inte önska sig bättre. Dom finns alltid där i vått och torrt, hjälper mig under svåra perioder. Min mamma heter Anette, men kallas Nettan och min pappa heter Magnus, fast han säger jag bara Magnus till, eftersom han kom in i bilden när jag var 5-6 tror jag. Men han är som en pappa ändå, kunde inte ha önskat mig bättre.
Jag är egentligen familjehems placerad, men jag blev flyttad när jag var 3 månader, så det här är mitt riktiga hem. Mina riktiga föräldrar tar jag avstånd ifrån, och är glad för att jag hamnade här, annars hade nog mitt liv inte sett ut som det gör idag.
Jag har en tendes att klanta till mig ibland, det bästa med min fina familj är att i slutändan löser sig allt ändå. Så jag kan säga att allt vi har gått igenom har gjort oss så mycket starkare och kommit ännu mer nära varandra.
Så tack Mamma&Magnus för att ni finns där, jag älskar er.
Mina syskon heter Michael och Natalie, båda har flick- och pojkvän, så de bor inte hemma längre. Dom är 21 och 23 tror jag? haha, har inte så bra koll nu när dom börjar bli gamla. Min bror och hans flickvän Erika har ett barn som heter Joakim, fyller 3 i maj! så jag är faster, och har fått reda på att jag snart ska bli moster också.
Överlycklig!

Det var vår lilla familj, min älskade familj.

Mamma och Magnus bröllopsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0