Min första kärlek

Vill jag egentligen inte skriva om, för då river jag upp massa sår.
Men min första kärlek hette Joakim, vi träffades 2007 tror jag? Jag kommer ihåg att jag verkigen störde mig på honom ibörjan, nästan hatade. Han var tillsammans med en annan kompis till mig innan vi blev tillsammans, så jag kommer ihåg att jag följde med dom hem till han och spelade wow. Sen märkte jag ganska snart att joakim och hon inte skulle vara tillsammans, utan det skulle vi vara. Jag kände verkligen att han och jag hörde ihop på ett sätt. En minnesvärd natt var någon gång i slutet av sommarn, då när vi klickade. Vi gick upp på en kulle och drack lite öl och jag började känna mig lite smått berusad, och FÖRÄLSKAD, vi satt och pratade och jag kommer verkligen ihåg hans blåa ögon och skrattgropar. Det var ganska intensivt, vi började pussas och rullade runt i gräset, ner från kullen och sen kommer hans härliga Långbents skratt. Vi gick hem och sov, han hållde om mig hela natten och det var verkligen inte det där oseriösa, han ville vara med mig. jag visste det redan då.
vi var tillsammans i 4 månader,  mitt längsta och bästa förhållande faktiskt. tog mig några år innan jag verkligen kom över han och det var mycket som hände under dom åren. Jag blev förstörd liksom.

Men jag försöker kämpa på och försöka sätta en värdighet på mig, för jag vet att alla är precis lika mycket värda, trots handlingar. Och jag har inte gett upp om Han än, den rätte. någon dag, var du än är så tror jag du finns där. Nästan, men ibland ser jag små glimtar när han går framför mig och det känns som om hela min värld flyger.

-

Igår var jag ute och partajjade med Emmie och ett härligt gäng, det var riktigt kul! Emmie blev lite för full, så jag fick ta hand om min lilla kompis. :) Känns gött att det var relativt lugnt ändå, att ingenting hände och så.
Då kan jag somna med ett gott samvete!
Nu vet jag inte vad jag ska göra, gå och kissa kanske? hm. Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0