Dreaming people

Tog en liten paus från "lilla julafton" i huset, tänkte jämt skriva ett inlägg. spelar lite like a prayer med Jay, mums i mina öron. Fick lite julklappar från mina syskon idag med, åååååh fick ett fotbad-massage grejs av min syster och anton (hennes pojkvän), så ikväll ska jag fräscha upp fötterna lite, och till det sätta på dom stora gosiga strump/tofflorna jag fick av bror min och erika (flickvännen)! tror bestämt jag har världens bästa syskon, faktiskt.
till dom så köpte jag ett thé-sätt, med koppar. det var till min bror och erika. syrran&anton fick bäbiiistofflor (jättesöta!), och en liten lila samets necessär med en deo i. lite smått och gott bara! julklapparna till mami och magnus kan jag ikke skriva här, synd mamma! ;) men ni får se dom imorrn.. tror dom kommer bli jätteglada.

annars så känns det bättre allting nu, fyller 18 om sisådär 3 veckor! det är ganska coolt.. har redan börjat planerat massa roligt inför festen. sen på sportlovet ska jag försöka få med Emmie utomlands, vi ska uuuut och se oss för har vi bestämt! värme lockar nu..

nej men nu ska jag gå in och fortsätta mysa till bingolotto med min kära familj. Ha en bra jul om vi inte hörs imorrn, big love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0