Christmas

efter en tråkig dag på körskolan så slutade kvällen med att Philippa, Max och stekis kom hit :) blev lite cider, chill, spel och tjat! var riktigt trevligt, och skönt att det fortfarande är fint i lägenheten efter allt städande idag..
tror jag har blivit lite duktig med att vara hemmafru! skönt att denna kvällen blev lyckad iallafall, en bra fin start på lovet.. Och den enda starten på hela lovet faktiskt, eftersom jag tänker skippa nyår, hur skönt är det inte att bara äta god mat, titta på en bra film och sen somna efter 12-slaget? saknar när man var liten och fick en såndär färgglad skumpa och knappt orkade hålla ögonen öppna innan kl var 12. Nej, så detta blev en liten lill-lördag, en mysig sådan. Tror mamma blev lite stolt över mig med, alla gick hem innan klockan var elva faktiskt, inte så vanligt annars. förlåt att jag råkade väcka dig iallafall :) men hade ingenting planerat, så det är väl som en vanlig kväll nästan.. alltså alldeles för trött just nu. så ska sätta på ett oc-avsnitt och sen somna. Imorrn är det "lilla julafton" här, tror jag kommer dö av allt mysigt under julafton.. mums.
Godnatt alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0