wierd things happening

ÅH jag är så sjuuuuukt glad!
jag har nog aldrig varit så dunderglad som jag är i dag, förutom att jag har haft extrem ångest över att jag är så tjock, så slår lyckan bort ångesten. det är så härligt när man skrattar så att man får ont i magen, när skrattet gör att man får ont i kinderna. att man pratar på så mycket att man får ont i käken.
jag blir bara glad utav att skriva om det!:D haha

guld är värt till min allra bästa vän madeleine som jag älskar mest i hela världen, hon får mig att bli så himla galet glad! puss på dig bäztis

imorgon så ska jag gå upp ganska tidigt, för en ny körlektion med göran. sist gång i onsdags då gick backningen ruskit bra! det är en helt annan sak när man kör med lärare, annars äre ju bara att backa på. men det är tusen andra saker som man måste ha koll när göran är med. men han tyckte att det var perfekt, och han sa verkligen: - Tjusigt! jag kunde inte låta bli och le, men jag bara körde vidare och låtsades som ingenting. haha, leka lite cool rallyförare. han tyckte tydligen att jag var så duktig så att jag fick parkera där vid pekås, där det är fullt med bilar och människor, stackars göran som sitter där med magvärk av rädsla. men vi körde inte på någon bil eller dog, så high five! körde vidare till 45an huset och parkerade där också.

måste verkligen berätta en sjuk grej som hände igår..
jag och madeleine satt vid köksbordet och upptäckte att en kvinna står utanför det stora huset och knackar som fan. vi tittar som apor, och undrar vem det är. sen skiter vi henne och fortsätter tjata. då hör vi hur det knackar på dörren till oss, och tänker 'nu har hon säkert en undersökning om något, vill ställa massa frågor. men blir riktigt förvånade när hon frågar om hon får komma in i fem minuter. *det ryser i mig när jag skriver om det* så hon kommer in, och börjar ställa väldigt personliga frågor. en helt främmande person frågar vad vi heter, hur gamla vi är, vilken skola vi går på osv.. då börjar jag och madde undra vad fan vill hon? sen tar hon upp en stor tjock bok och säger: -om ni kan det här utan till så vinner ni postkodsmiljonären. hehe okej tänker vi, och fortsätter att lyssna på kärringen. hon bläddrar sida efter sida och babblar på om helt onödiga saker. typ som "visste ni att det regnar mer på tisdagar än lördagar? hon skrattar väldigt fult och säger sen, jo för att vi kör mer bil om dagarna tisdag till fredag. Precis då började jag och madde känna hur obehagligt detta var.. babblet fortsätter i 15 minuter till, tills hon helt plötsigt frågar om hon får låna toaletten, och då kan man ju inte säga nej!? då var jag helt säker på att hon skulle sno något, eller komma ut med en kniv eller pistol i handen.
men hon kommer ut efter ett tag iallafall, utan någonting i händerna, säger massa onödiga saker och frågar om jag vill köpa boken. jag frågade om den var gratis, (haha), och då säger hon ingenting här i livet är gratis. Jag svarade vänligt att jag inte ville ha den och då blev hon skit sur och frågade vad hon ödslade sin tid på, KVINNA DET VAR DU SOM ÖPPNADE GRINDEN OCH GICK IN OCH KNACKADE PÅ DÖRREN INTE FAN VET JAG.
då frågade hon om madde tyckte om djur, (alltså hon frågade väldigt många fråger så jag tar bara några), madde sa att hon gick naturbruksgymnasiet på lillerud. då blev hon helt plötsligt jätteglad och säger att hon har en bok om djur med. så hon tar upp den, och jag och madde börjar få ett skrattanfall. madde sprang in på toan, och jag blev ensam kvar med den läskiga kvinnan. (jag hatade madde för ögonblicket då), sen kom hon tillbaja igen och då babblade hon på i några minuter till. sen helt plötsligt sa hon;-men vi kanske ska höra med dina föräldrar om dom är inne då.   det lät nästan som ett hot, tro mig. jag svarade att jag inte trodde att dom var hemma.
slut repliken var: - jahapp men då ska jag väl gå då, nu har jag ödslat tid på er. kul att ni är 17 med!
någon stil i det sa hon. nu kommer frågorna som jag ställer mig hela tiden. 1. hade du velat säljt dina jävla böcker så säg det direkt i dörren? 2. någonting var fel, hon var inte trevlig bara läskig. vad ville du egentligen?
sen fortsätter det med ungefär 100 frågor till....
det roliga är att när madde skulle åka hem och ställer sig utanför grinden, så tyckte hon att hon såg kvinnan igen i en blå bil, och var det hon? JA! hon hade tydligen tittat på henne, sen tagit upp mobilen och ringt nån.
så om det kommer någon ful tjej till er och knackar på dörren och vill komma in, släpp inte in henne. fråga vad hon vill först.

jag är rädd när jag skriver det här, tänk om hon står utanför dörren och kollar på mig? tänk om det knackar snart så öppnar jag, så står hon där och flinar?
uschuschuschusch

för att tänka på något annat så ska jag städa så att det blir fint tills imorrn här inne, och välja kläder osv för imorgon vankas det fest igen! detta är den sista festen på ungefär 4 veckor, jag ska ta det lugnt ett tag nu. nästa utegång blir på valborg.

ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0