thoughts

gud vad jag stör mig på personer som leker kända!
ibland när man försöker vara trevlig så får man typ (-) såhär lite tillbaks.
jag kommer aldrig vara så otrevlig iallafall, aldrig aldrig.
skulle inte spela någon roll om jag var fattig eller känd, faktiskt.

och jag är fortfarande rädd för 2012
var ju nyligen ett vulkan utbrott på island,
ett tecken?
det närmar sig.
usch dödsångest får man ibland på riktigt!
om vi ändå ska dö, vad finns det då för mening i livet med det vi gör?
"vi har en gåva, ta vara på den"

ungefär så låt det i bella&tyras show..
och jag håller med allt i det där.

det är så skrämmande att man någon gång blir ett dött skelett, ett ruttet lik.
eller som jag skrev tidigare, att naturkatastrofer kommer.
om 2 år? om två år kommer hela jordskropan att förflyttas, vi kommer in i en ny
era (eller vad det heter), tsunamis på 2000 meter, lava, aska, blablabla
smittas det av, ångesten?
blä, återigen så lev i nuet. ska nog inte titta på 2012 igen, eller the day after tomorrow,
eller någon sån film. jag har slutat med skräckfilmer, pga mardrömmar osv, då
är det lika bra att sluta med "detta kommer att hända" filmer.
händer det så händer det, inget vi kan blunda för.
Allt har sin mening i livet.

och förresten så kanske det inte alls händer, maybe we have some luck

haha så läskig jag låter, men jag har fastnat lite där med sånt mystiskt.
jodpwjpoqajfpoJDOPDWJPODWJPODPQJDPOQWJD
KEWPÅFK

så, vad har ni gjort idag? lekt? ätit på donken ala fetkorv? gått på promenix?
njutit av livet?

Nu ska jag somna till oc, ska sova som en prinsessa gott folk.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0