onsdag

det snöade imorse? :0 jag dog, nästan.
vart så arg att jag sa "jävla snö, jag blir så irriterad" typ 20 gånger så stackars marie började sjunga någon snö låt, kommer inte ihåg hur den gick. inget jag lägger på minnet direkt; men ungefär nu äre vinter hurra blabla..
haha, lite solsken nu iallafall, blandat med regn. tänkte gå ut och gå 8,5 kilometarn nu (mätte på internet) moha, över intresserad eller vad?  behöver rensa tankarna ett tag, bara se benen gå och låta musiken göra sitt. förövrigt har jag sjukt mkt träningsvärk i mitt vänstra ben. bara mitt vänstra, inte det högra! fattar inte hur jag lyckas.

lägger upp en "såhär ser jag ut när jag tränar bild",



frågar ni mig så tycker jag det ser ut som "kom igen nu då! ut med körvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nu tryyycker jag hhhhhhöööööhh (trycker)" bild.
det får ni avgöra själva.

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0