in your face

promenaden idag slutade i katastrof. haha, nämligen på akuten.
hade precis kommit till sporthälla så börjar det droppa näsblod som innihelvete, och det slutade inte heller så eftersom akuten låg nära så skuttade vi över dit. vi kom till receptionen och dom pekade direkt till vänster, eller höger, whatever, och sa att jag skulle gå direkt dit. sen när jag kommer in möts jag utav 5 stycken doktorerrr som säger att jag ska sätta mig på en stol, en utav dom följer med mig in på rummet och när jag har sätt mig så börjat hon trycka stenhååååååååårt på näsan, alltså jag menar inte sådär löst och behagligt, utan så ont så att svetten började krypa fram. blod hit&dit, mina ben blev spända som edward blir när han biter en människa;) moha, nej inte så. nu ska jag sluta överdriva. det gick bra iallafall, med tanke på att hon snurrade upp en stor jävla bommulsmojjs rakt upp i näsan, inte lite utan så att den stack nästan ner i bihålorna. buhu, men det gick bra iallafall, jag ringde mami direkt och sa att jag var på akuten för att jag hade blivit påkörd.. var tvungen att driva lite med henne.
mami blev arg, (rädd), men jag sa att jag drev. ett långt *hooo* hördes. lättnad i think. hon trodde att jag ljög om att jag ens var på akuten! :D fast jag förklarade näsblods incidenten för henne så då lugnade hon ner sig ett snäpp.

nåväl, nu tänkte jag städa upp lite här. ligger massa saker överallt, där som dom inte ska ligga. känner igen er?
var inte längesen jag stod där med dammsugarn i högsta hugg, men av något konstigt skäl så blir allt hullerombuller ändå. så nu ska jag börja!
hey hoe let's go

Oc ligger så fint och väntar på mig..

slänger upp en bild ifrån förra helgen med, trävligt sällskap!



syns inte såbra men

filip, ida, anna, kommer inte ihåg namn, robin, kommer inte ihåg namn (suger på namn), bea över, jag, patrik, xhevdet och mårten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0