chaos

Dålig uppdatering jag vet..
har hänt en hel del saker som jag inte kan ta upp här. internet är inte det viktigaste just nu för mig, utan nu måste jag se till att finnas för en kompis som håller på och mister sin bror. plus en viktig familjemedlem som är sjuker och ligger på näl sjukhus i trollhättan. sådär, nu vet ni lite grann.
ska öppna frysen och ta en billy's panpizza nu, inte ätit något på hela dagen. eller ja, jo nu ljög jag. men såhär har mitt matintag sett ut idag: frukost; 2 mctoast på donken (haha ;) tyst nu), lite jalla yougurt, äcklig skolmat (vad var det ens?) mackaroner och skinksås juste! , och gurka+morötter+dipp så inte så näringsrikt idag, så jag tänkte fortsätta med en billys panpizza för att lyxa till det lite extra. om det ens är så lyxit? hm, ngt säger mig att jag inte borde ta den där pizzan men jag orkar fan inte stå och laga mat nu! ;)
har ju faktiskt tagit en timmes promenad + lite till med maria idag så det går frammåt nu..
varje dag tills sommarlovet så ska vi gå på långpromenader efter skolan, + lite gymträning och bra mat där så blir det prima. nu ska jag faktiskt äta, och sen lägga mig! är så trött att jag knappt orkar hålla uppe öööööga.
värmlänska here i come!

lite oc innan ZzzzzzzZZZZzzzzzz så mår jag bäst.

puss puss puss
och lite smek
hihi vilken lek

RimmarN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0