april

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT för dålig uppdatering!
en hel vecka utan att skriva något känns som om man har lagt ner skrivandet helt. men saken är den att mina pengar på mobilen var slut tidigare i veckan, så då funkar inte det mobila internet heller.

men nu är det påsklov iallafall, känns som att sportlovet var förra veckan, känns som om det var nyår för 3 veckor sen, och jag fyllde 17 för 2 veckor sen. det går väldigt fort, som jag har nämnt 3-4 gånger redan, haha men seriöst vart tar månaderna ivägen? snart sommar, snart jul, snart 18.
jag älskar att överdriva, thihi
madeloin sov över igår, vi hade en mysig oc kväll. imorgon blir det party, shots, goda drinkar och trevligt sällskap. nu ska jag gå ut och gå i den fina vårsolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0