6 april

godagens, allt väl?
själv sitter jag nyinflyttat i min nya fräsha supersnygga lägenhet precis mittimot vårat stora hus.mot our big house.
så himla skönt att vara känna att ha ett eget place även på helgerna, men ändå kunna springa in och krama mamsen. iofs, så har jag inte riktigt flyttat in än, har fortfarande kvar lägenheten i kd, den är kvar tills sista maj. men jag förmodar att flytten sker lite tidigare. hur som helst så har helgen varit superbra! kusinera från dalarna var här, helt crazy night kan jag säga. dalapöjkerna kan supa iallafall, jag lovar.
 what happens in Säffle, stays in säffle. hahaha
så nu har jag iallafall stekt mig bacon och kokat mackaroner för första gången i det stora köket, det finns även diskmaskin, SÅ JAG BEHÖVER ALGRIG MER DISKA. WOHOEEEEEY!
har tagit massa bilder som jag lägger in nu, bdb funkar ikke att lägga in på så dom kommer här.
annars idag gick jag upp kl 10, skulle dra till en ny körlektion med göran, men när jag väl kommer dit så säger han att han har glömt att skriva in mig. så jag ska dit halv fyra igen, förhoppningsvis så har han skrivit in det nu iaf, annars jeflar.
johanna kommer och hälsar på mig en sväng nu innan med, trevligt trevligt
till helgen vankas nya trevligheter
adjö

gick inte att ladda upp bilderna här heller, så tar det någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0