3

gud vad härligt med tåbira! mmm, nej usch måste hoppa in i duschen direkt.
blev så arg förut när jag var ute och gick, mittimot gatan sitter det några fjortisar i en busskur och skriker "UUuuuh", det första jag tänkte på var, stackars fjortis, har inget liv och är avundsjuk på sportiga jag. (mohaha) det andra var, är det något fel på mig? det tredje var att jag tänkte peka fuck you för att vara precis lika omogen tillbaka. men sen slog tanken att det inte är värt det, jag bryr mig inte om vad någon annan tycker.
och jag lovar att hon inte har ett speciellt vackert liv själv, på både insidan eller utsidan.

wellwell, var bara tvungen att skriva det.. har varit ute och gått en mil, holasikkabom är helt död. så duschen och sen sängen, den skriker åt mig!

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0