2012



2012 - jordens undergång. vad tror ni om det här?
jag har läst på ganska mycket nu, och jag blir väldigt nojjig när dom ex, förutspådde tsunamin i thailand och det som hände i world trade center. jag har sett bion 2012 två gånger på bio och flera gånger på datorn, själva filmen är ju ganska overklig men man får verkligen en bild framför sig om hur det kommer att se ut.

så vad skulle ni göra om det skulle bli jordens undergång?
umgås med familjen en sista gång för alla?
vara så full som det går att vara och göra allt man inte får göra en sista gång?
leva livet; ta ut en miljon och äta 10 000 kalorier på en dag?
eller skulle ni kämpa för att överleva, hur omöjligt det än är?

jag själv tänker att jag vill vara så full som möjligt, så slipper man känna smärta när ens familj dör, eller om en 10000 meters tsunami är påväg mot mig.  MEN, mitt innersta säger att jag kommer stå med min familj i mina armar, säga hur mycket jag älskar dom och om det finns någon som helst utväg kämpa för att överleva.

usch, det ryser i hela mig när jag skriver det här.
snacka om att jag kommer vara livrädd hela jullovet, hinner ju inte ens ta studenten isåfall.

det känns ändå som detta är ett slags budskap!

Ta vara på dig själv, här och nu.
håll de närmsta så hårt du bara kan,
och lev livet för imorgon kan det vara försent.

-
Puss och hej för mig!
idag blev det många inlägg.
nu ska jag kolla på oc, som vanligt, och äta popcorn med vatten.

natti lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0