150410

Sådär, nu har jag lugnat ner mig lite.
hoppas att ni har lite förståelse med att man känner såhär ibland.

ibland blir man bara så chockad över hur människor beter sig.
så hånfullt, som om inte man älskar personen överhuvudtaget.
tror att det är såna människor som inte har tagit hand om sig själva,
inte gått i genom så mycket skit.
för de som har haft det riktigt jobbigt vet ungefär hur livet fungerar,
har massa erfarenheter.
jag är en ganska intelligent människa på att veta hur folk tycker, hur dom reagerar
osv. jag har en litet huvud men stor hjärna, stora känslor. känslor som ibland blir så stora att dom ej går att kontrollera.

men nu ska jag möta mariapia!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0