-

jag blir så irriterad på allt
allt allt allt

vänner, familjen, blablabla..
och så är jag sjukt irriterad på att det ska bli 2 dm snö till helgen?
vad är det för jävla gud som gör så att det blir snö i april? APRIL?
det är snart maj, snart juni.. har vi inte fått lida tillräckligt?

ibland så vill jag bara försvinna från denna orättvisa värld och bo på någon annan planet

alla j'vla reaktioner hit och dit, försöka passa in och blablabla.
spelar ingen roll vad man gör eller säger för man hamnar ju ändå där man inte vill vara ändå.

det enda som hjälper nu är O.C. det får mig att glömma bort omvärlden för en stund. - jag koncentrerar mig bara på deras perfekta sarakastiska liv. en serie som är påhittad. en serie som jag har tittat på en miljon gånger. när jag har kommit hem från en festg och är lullig, då tänker jag på oc. när jag och mamma bråkar, då drar jag på oc. när jag mår dåligt, då drar jag på oc.
jag vill bo i kalifornien
tack!

nej usch, nu vill jag bara spy på allt. jag hatar alla just nu, ingenting personligt, bara att jag har fått en smula för mycket skit.

en promenad med maria skall tas sen, är förskyld som fan men måste komma bort härifrån.

stå ut med mitt gnäll, era v*dri*a F*CKERS
älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0