Nyss vaknat

Nyss vaknat från en lång powernap. har varit så himla stressd den här vecka så all energi försvinner ur mig. hade eng-prov idag, gick rätt så bra tror jag. sen ett låååångt svenska pass som var så himla tråkigt så att jag trodde att jag skulle dö at the moment, referat är inte så kul. har skit svårt för att koncentrera mig nu för tiden, vet inte vad det är med mig. gick och köpte mig gräddstuvad pyttipanna som jag värmde i micron när jag kom hem iaf, fruktansvärt gött vare! chokladtomte blir snart, det är ju trots allt lite julstämning. Kallt, mörkt och så har dom börjat sälja julmust + chokladtomtar. Vet inte vad det händer i kroppen när det blir oktober, men jag blir så glad. nu ska jag läsa lite ur my lovely book.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså nu börjar de igen.. julmust ;)haha

2009-10-22 @ 20:27:06
URL: http://ekullander.blogg.se/
Postat av: Anonym

gar nominerat dig till nästa års blogg awards, go for it tjejen du är grym!

2009-10-22 @ 20:30:54
URL: http://blondinbella.se
Postat av: Anonym

haha, dum du emma ;)

2009-10-23 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0