wondering

happiness , sadness , happiness , sadness

två saker som krockar med varandra, båda försöker få taget och dra åt sitt eget håll. det ena överväger det andra ibland, och när lättnaden tar över vinner det andra. Lättnaden är bäst. 

nyss kikat på harry potter - halfblood prince, eller vad den heter. sett den på bio två gånger men kände att det var dags att ladda ner den, så jag har myst lite med min älskade julmust, lite kakor, lite popcorn, och ja ni vet allt man inte får äta. någon gång så ska jag iaf ta tag i mitt liv och börja träna på allvar. som jag gjorde tidigare i år, världens hurtibulle var jag. nu är jag världens slöaste tjockis, utan att överdriva.
helgen har varit jättebra gör en gångs skull, har haft en jättemysig helg med familjen. drog till Töcksfors och shoppade massa kläder och åt god mat. chaffören var jag, anniepanie larsson. tro det eller ej, men jag kan faktiskt hantera en bil riktigt bra nu. för några månader sen lät det ungefär såhär: "natalie, bromsen är i mitten väl och kopplingen till vänster?" haha, tur att det går att utveckla sig. tagit mig en dusch så nu ska jag krypa ner till min lilla älsklings säng och läsa dom sista sidorna i Boken med ett väldigt stort B - sista boken i twilight sagan - så länge vi båda andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0