wednesday

här sitter jag och skriver i mammas och magnus sovrum :) mamma och nadia (våran hund), ligger och snarkar ikapp. vill ha en liten chiuaua hund i min lägenhet, önskar jag hade tid med en iallafall. gud så mysigt! stannade över här i säffle i natt, behövde det. drömmer så himla läskiga drömmar nu på den senaste tiden, sover inte alls bra. vill göra något med håret med! klippa det ganska kort, inte graderat eller något utan solid form en cm nedanför hakan ungefär. får impuls-måste-göra saker ibland, vill klippa mig nu. kanske ska ta och höra om det finns någon tid hos någon. allt är så slitet nu så det är väl bara bra om man klipper bort mycket så att det får växa ut jämt och fint hår. får se vad jag gör.. ikväll kl 18 ska jag iallafall till den där grejen jag skrev om för ett tag sen. :) kommer nog att ordna sig detta!

såhär såg mitt hår ut i augusti, slitsamt för håret men sexi. (liten bild?) syns lite iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0