lite gladare, lite lyckligare, lite lillgammal

sitter i skolan nu och har svenska. ska skriva något referatgrejs, eller nej, intervju uppsats.? men får inte tag på madde så detta skiter sig. får skriva klart i helgen eller något. hade prov förut med, gick ju galant.. eller? kändes som det iaf. ett G tror jag blir ganska så enkelt. ska hem sen med, till lilla mamiii som ligger i svininfluensan, stackarn! hon har inte vart hos någon doktor och tagit något blodprov än för att se om det just är svininfluensan, men hon har inte heller vaccinerat sig. hon lät jätte dålig igår i telefonen + att hon har en del symtom. låg och funderade lite igår innan jag skulle gå och lägga mig, och kom fram till att hon borde ligga i någon av riskgrupperna eftersom hon är allergisk mot nästan allt. nää usch stackars mamma, ska nog köpa något kul till henne innan jag kommer hem. gud vad jag köper grejjor nu känner jag, men nu är hon faktiskt sjuk. :)
imorrn är det New Moon premiär, sitter på rad sju plats hundratjugo ett/hundratjugo två, tror jag! :D alltså helt perfekta platser. funderar på att skippa sminket, risken finns ju att man ser ut som ett vrak när man kommer ut. ni vet, lite likt någon vulgär skräckfilm. nej usch, tanken skrämmerrrr mig. så det får bli en helt naturlig anna dreglande efter Robert Pattisson. hoppas han inte ser mig, eller något. 
förresten så mår jag lite bättre inombords nu, liv&rörelse som sagt, det får mig att inte känna någon ensamhet trots alla dumma tankar där inne i bollen. ska nog sola sen också, behöver lite färg bannemejjen. det räcker tydligen inte att åka utomlands 3 gånger på ett år. ibland önskar man nästan att man var en neger.  Skämt åsido.
Choklad är jättegott förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0