inpacking

kul, skrev ett långt inlägg sen försvann allt.
har nyss kommit ur duschen, sitter med inpackning i just nu, ska snart gå och skölja ur den. börjar känna mig lite småsjuk, men det är nog bara för att kvällen närmar sig, eller ah natten. har kommit på att om man lägger sig lite senare än vanligt, så är jag som piggast på morgonen, wierd? borde ju vara tvärtom. men om jag lägger mig 10 så är jag jätteseg på morgonen. mamma blev glad för dikt-kortet hon fick och en nyckelring som det stod "världens bästa mamma" på, kul att hon tyckte om det. älskar att överaska sådär ibland när jag är på humör.
imorrn ska vi shamponera byggpöjkera, blir grejjer det. nu ska jag skölja ur inpackningen, slänger in en rolig bild med. jag har inpackning i håret, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0