GRIS-sprutan

den är tagen - döden here i come?
äh vafan jävla tjat om den där influensan alltså. lite skraj är jag att jag blir sjuk nu bara, men annars äre chill....
vill ni veta en annan duktig sak jag gjorde igår? jo, jag grovstädade hela lägenheten hur noga som helst, tvättade och möblerade om. så nu känns lägenheten som ny igen :) vet inte om det är något fel på mig, men jag drömmer förskräckligt mycket nu för tiden. innan jag vaknade imorse så drömde jag att min syster stod och bakade bullar och sa att jag skulle vakna för att jag skulle smaka. mysko? yeah you got that right! men tände ljus och försökte vakna till något iaf, tro det eller ej men det är alltid en bra start på dagen att tända ljus, man blir lite gladare. frukost är ju med viktigt, men äter aldrig det. så mina matvanor har ändras som fasen nu när jag har flyttat. inte bra inte bra. idag blire som sagt en lugn dag (får inte anstränga mig ngt idag pågrund av sprutan), så vad ska man göra? no idea. efter skolan ska jag iaf springa iväg till biografen och hämta ut mina biljetter till New Moon, filmen med stort F. ska gå med madde, vi kommer sitta där och grina tills det inte finns några tårar kvar när Edward försvinner, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Maddelajsan

Jaaaaaaaaa det kommer vi göra!! :'(<3 Men det ska bli kul :D

2009-11-05 @ 12:27:55
Postat av: Daateni

haha baka ja pizzabullar eller?

2009-11-09 @ 18:18:00
Postat av: Annaa

haha nej det var vanliga tror jag!

2009-11-10 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0