grow up

okej jag erkänner, min uppdatering suger. haft något att göra för en gångs skull så jag har inte haft så tråkigt för att kunna skriva något kul? ehe. eller något i den stilen. får lite dåligt samvete när jag inte har skrivit på länge, känns lite tomt. hm, kanske faktiskt börjar bli mer som kissie? eller dessie? eller paow? nej, inte provocerande, vill inte att Anna ska försvinna. har faktiskt ingenting emot dom egentligen, dom kör sitt race, tjänar mkt pengar, skriver det folket vill se. då har ju dom lyckats med det dom vill vara. klart det får följder senare i livet, med pengar osv, dom tror att dom kan leva på bloggen och skita i att gå i skolan. men när bloggen går dåligt och när dom blir gamla och lägger ner den (kommer att hända någon gång), står dom där utan utbildning och jobb. kul? huh, nej. personligen tänker jag gå i skola dom 3 sista åren nu på gymnasiet, går ju frisör. då är jag färdigutbildad efter. visst, ibland är man fett trött på skolan och önskar att man inte gick. men samtidigt vet jag att när jag har klarat alla åren, kommer jag att vara överlycklig. Skolan är över, det riktiga livet börjar. Fyller 18 om snart ett år, jag blir myndig, vuxen på riktigt. längtar efter körkortet, och att få gå ut på krogen och verkligen leva livet i något år. Sen, kommer jag att mogna till och vara redo för vuxenlivet. Just nu är jag 16 år, snart 17 år om ca 1 månad. Mycket tankar som flyger omkring, men ändå börjar man passera tonårs stadiet.  man kan tänka tillbaka när man gick i 7an, 8an, shit vad annorlunda man var då? man har lärt sig så mycket på bara 2-3 år. Jag är inte alls ute och festar så som jag var då, när man var 15 år och allt var nytt för en. nu är det roligt att komma ut ibland, med sina vänner. då var det ut och festa för fulla muggar och skita i morgondagen ungefär - nu har jag en annan syn på det. kan hantera det, även fast endel saker har hänt. jag menar, alla lär vi oss efter våra misstag? det är synd att endel saker inte går att fixa bara, sådana saker man får leva med resten av livet. jag har förlorat en av mina bästa vänner, min barndoms vän efter en sak som har hänt. dom flesta vet nog vad jag menar med det jag skriver, hur som helst tänker jag inte ta upp det här. jag tycker bara det är så sorgligt att mista den personen man litade på som mest, den enda personen som var ens faktiskt riktiga och ärliga vän. det är sorligt att se personer förändras och bli något helt annat än vad de har varit. 

nu ska jag kolla ifall new moon går att ladda ner, och även ta en liten bild på min alldeles egna fula outfit. hihi, puss på er mina 100 000 bloggläsare, I know you love me ;)  



kofta ifrån röda korset.  Driver bara med er, cubus 179 :-.




jag och serafia - klassresa 2009 i maj/juni, tror jag?

Kommentarer
Postat av: erik andersson

glömm inte micke ^^

2009-12-02 @ 20:39:51
Postat av: Anonym

Hoppas att din Onsdag har varit grymt bra ;)!



/ http://ewezi.blogg.se

2009-12-02 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0