bloggar hos emma

nu sitter jag hos emma efter en hyperaktiv dag. det har nog varit den roligaste dan på länge! innan teorin så la jag en låtsas spindel innanför amandas bok, när hon kom in var mobilen med i högsta hugg. så när hon väl öppnade boken, tog det ett tag innan hon flög bak och blev aaasrädd! :D hahahah, jävlar va kul det var! stackars amandis ;) sen kom jag hem, upptäckte att det låg massa chokladtomtar och gottigottgott efter mamma som hade varit där och fyllt upp mitt kylskåp lite grann! en mindre rolig grej var att jag helt glömt bort min usb kabal till telefonen så att jag kan ha internet. så jag lånar emmas dator nu;) senare ikväll blir det väl till att sitta med den där satans matten, fast det känns som kväll nu för det är så himla mörkt ute.
skrev ett referat-prov dag med, skitkrångligt men det gick la hyffsat bra iaf! nu ska jag umgås med lille emsen. på fredaaaa blire inflyttningsfest med tjejerna är det tänkt iallafall, najsipaijs take a chillipill!
slänger in en bild på emma med, visst är hon snyyyygg? www.ekullander.blogg.se 




Kommentarer
Postat av: "emsen"

hahaha rolig du ;)

jätte snygg mm verkligen :P

2009-11-02 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0