8/11

är så trött på falska männsikor så att jag spyr, finns det verkligen ingen äkta trogen individ i våran värld? är det våran sjuka sinneställning till saker som gör oss till dom vi är? det finns olika slags raser, grupper, nivåer och jämförelser med allt och alla. "emosar, fjortisar, bitchar, töntar.... etc." har jag missuppfattat allt eller är det inte så? är det förhållandet i familjerna, hur släkten är uppbyggd som gör var man blir till? är man rik är man populär. är man fattig är kan inte duglig och blablabla. vad kommer det bli utav oss? jag är rädd..
gud så mogen jag låter nu men jag är så trött på vissa personer som tror att dom är något.

över till något annat, sitter och kollar på thrillern Breach, riktigt bra!



jag och maddeklenis i helgas

Kommentarer
Postat av: maddelenis

jag ser ut som en bajskorv och det låter som du tkr jag är falsk :'(

2009-11-09 @ 22:23:15
Postat av: aniis

nej jag menade inte dej bajskorven :)

2009-11-10 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0